игра выключается до запуска

  • 3 Ответов
  • 77 Просмотров
игра выключается до запуска
« : December 05, 2018, 22:19:29 »
запускаю лаунчер все норм. логин пароль выбор сервера и т.п. Но после нажатия играть проходит авторизация проверка вроде как запуск игры но ничего не происходит. точнее лаунчер пропадает и через пару секунд запускается снова(стоит пометка открывать лаунчер при отключении игры) так что похоже система считает что я ее отключаю. подскажите что делать

COOLPONY

COOLPONY

  • *****
  • Куратор
  • 523
  • Comandante и разработчик
    • Проект Minecraft серверов MC-TERRA
Re: игра выключается до запуска
« Ответ #1 : December 06, 2018, 10:38:02 »
Сколько оперативной памяти на компьютере? Сколько выделено в лаунчере?
Предоставь логи или краш-репорт.


Re: игра выключается до запуска
« Ответ #2 : December 09, 2018, 09:31:22 »
я глянул вроде у меня 16ГБ оперативки но свободно вроде 10ГБ.
выделено в лаунчере надо полагать это  "java - память мин/макс  128/1024 MB "


Предоставь логи или краш-репорт. я хз что это

Re: игра выключается до запуска
« Ответ #3 : December 09, 2018, 09:37:53 »
############################################################
#     Default Logging Configuration File
#
# You can use a different file by specifying a filename
# with the java.util.logging.config.file system property. 
# For example java -Djava.util.logging.config.file=myfile
############################################################

############################################################
#     Global properties
############################################################

# "handlers" specifies a comma separated list of log Handler
# classes.  These handlers will be installed during VM startup.
# Note that these classes must be on the system classpath.
# By default we only configure a ConsoleHandler, which will only
# show messages at the INFO and above levels.
handlers= java.util.logging.ConsoleHandler

# To also add the FileHandler, use the following line instead.
#handlers= java.util.logging.FileHandler, java.util.logging.ConsoleHandler

# Default global logging level.
# This specifies which kinds of events are logged across
# all loggers.  For any given facility this global level
# can be overriden by a facility specific level
# Note that the ConsoleHandler also has a separate level
# setting to limit messages printed to the console.
.level= INFO

############################################################
# Handler specific properties.
# Describes specific configuration info for Handlers.
############################################################

# default file output is in user's home directory.
java.util.logging.FileHandler.pattern = %h/java%u.log
java.util.logging.FileHandler.limit = 50000
java.util.logging.FileHandler.count = 1
java.util.logging.FileHandler.formatter = java.util.logging.XMLFormatter

# Limit the message that are printed on the console to INFO and above.
java.util.logging.ConsoleHandler.level = INFO
java.util.logging.ConsoleHandler.formatter = java.util.logging.SimpleFormatter

# Example to customize the SimpleFormatter output format
# to print one-line log message like this:
#     <level>: <log message> [<date/time>]
#
# java.util.logging.SimpleFormatter.format=%4$s: %5$s [%1$tc]%n

############################################################
# Facility specific properties.
# Provides extra control for each logger.
############################################################

# For example, set the com.xyz.foo logger to only log SEVERE
# messages:
com.xyz.foo.level = SEVERE

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal